یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

طعم شیرین بعضی از جدایی ها


306681081bcb386dae12157511cf3b6e_true_love_heart120107053230.gif اصلاً ~ دیگه خر ِ کیه! واقعاً نارحتم کرد... دلمو شکست. دیگه تموم شد نه اس ام اساشو جواب میدم نه زنگاشو. بهتره دیگه راجبش حرفی نزنم که راحت فراموشم بشه و از ذهنم پاکش کنم. امروز صبح که از خواب پا شدم مثل یه غنچه وا شدم... قرار بود امروزرو ببینم... خیلی به خودم نرسیدم ولی خبر نداشتم که اون حسابی خودشو آراسته بود! ... ظهر که به هم اس ام اس میدادیم بهش گفتم که من فلان لباسو میپوشم و از این حرفا. اونم گفت که من مانتو از اینایی که بالاش کش داره و پایینشم گشاده میپوشم رنگ نوک مدادی... اومد و دیدمش! انصافاً خیلی خوشگل شده بود... قبلاً هم دیده بودمش ولی الان یه حس دیگه ای داشت... درضمن میخندید هم خوشگل تر میشد ولی میگفت اخم هم دوس دارم گه گاهی لازمه... از اینکه پستام یکم رمانتیک شده این چند وقت خودم خیلی راضی نیستم ولی خب اتفاقات رو دارم ثبت می کنم دیگه ... بزودی هم میرم یه سایت جدیدی با ورپرس درست می کنم و کلاً بساطم رو میبرم اونجا پهن می کنم و شما هم از شر خزعبلات من راحت میشین ... درکل امروز روز خوبی بود... اون خاطره ی ملاقات در آدیش رو هم کلاً بیخیالش بشین که واقعاً بهش حتی فکر میکنم ناراحت میشم... بیخیال! من خیلی قوی و پر انرژی و با اعتماد به نفسم! بر منکرش لعنت...

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
کژال 1390/03/08 ساعت 23:59


من جریان رو نمی دونم بنابراین نمی تونم قضاوت کنم. این داستان کوتاه رو بخون شاید بهت کمک کنه.

دو آتش نشان وارد جنگلی می شوند تا آتش کوچکی را خاموش کنند . آخر کار وقتی از جنگل بیرون می آیند و میروند کنار رودخانه ، صورت یکی شان کثیف و خاکستر است و صورت آن یکی به شکل معصومانه ای تمیز .
سوال : کدامشان صورتش را می شوید ؟
.
.
.
.

اشتباه کردید ، آن که صورتش کثیف است به آن یکی نگاه می کند و فکر میکند صورت خودش هم همان طور است .
اما آن که صورتش تمیز است می بیند که سرتاپای رفیقش غبار گرفته است و به خودش می گوید : حتما من هم کثیفم ، باید خودم را تمیز کنم .

این چه ربطی داشت الان؟

کژال 1390/03/09 ساعت 20:47

ربطش اینه که شاید مشکل از رفتار یا صحبت های خودت باشه.

کسی از تو نظر نخواست

کژال 1390/03/09 ساعت 22:40

دوست من
آره، حق با توئه. به من ربطی نداره، ولی خیلی وقتا تو زندگی به کار میاد.
به هر حال قصدم این نبود که ناراحتت کنم و اگه باعث شدم برنجی عذر می خوام.

ببخشید من یکم دیروز عصبانی بودم. شرمنده

بر منکرش لعنت............بیش باد

شایان 1390/03/10 ساعت 18:52 http://joinme.blogsky.com

یاقمر بنی هاشم
اره اینه از دخترا حالم بهم میخوره همشون رو بزن شلو پل کن

انیسا 1390/03/10 ساعت 20:14

گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه پیف پیف بو می ده.

عروس نمیتونه برقصه میگه اتاق کجه!

حسین نامرد!
لااقل خبرمیدادی بیام "خزعبلاتتو" بخونم!بهت گفته بودم لینکت کردم تو وبلاگ جدیدم و فعلا هم بلاگ رو گذاشتم کنار تا یه ماه دیگه.اونوقت تو میای آپ می کنی بدون اطلاع دادن به من؟! خیلی نامردی!

سپرانزا 1390/03/16 ساعت 11:05

نمیدونم چرا وقتی پسرا رابطشون با شخصی که قبلا میگفتن دوسش دارن کات میشه سری بعدش شروع میکنن به فوش دادانو تخریبه شخصیته فرد مثله حرفایی که اول مطلبتون نوشتید

نه آخه اون لایق فوش بوده شما نمیدونی کیه باید بشناسیش و باهاش باشی بفهمی من چی میگم

نگار 1390/03/18 ساعت 15:23 http://12233445566.blogfa.com

با سلام وبلاگ خوب و جالبی داری و خاطراتت هم خیلی قشنگه
من تو رو با نام یاداشت های سیاه لینک کردم
اگه مایلی منو هم با نام (دست نوشته های اعتراضی ) لینک کن
با تشکر
تا دیدار بعدی
بای

سلام مرسی ، لینک شدید

عسل 1390/03/30 ساعت 17:22

آها پس جریان اینه
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد