یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

شرح مختصر یه روز گند ِ خوب !


رسیدن گوشی سامسونگ گلکسی مینی و سر و کله زدن با یه سری منوی عجیب غریب جدید به علاوه یه بعد از ظهر داغ که توی باشگاه کاراته برای یه پا بلند کردن تقلا میکردم میتونه یه روز خوب و در عین حال گند رو رقم بزنه... خیلی ممنونم.

پانوشت یک : قضیه ش مفصله بعداً کلاً تعریف میکنم
پانوشت دو : موهامم کوتاه کردم شدم مثل خربزه ی تازه رسیده!
نظرات 6 + ارسال نظر
شیما 1390/01/26 ساعت 23:24

چته؟چرا اینجوری شدی؟!!
بنویس
ننویس
چرا حالا عصبانی میکنی خودتو؟

هه هه هه هه. جالب بود

شایان 1390/01/29 ساعت 12:59

مطمئنی مثل خربزه شدی؟؟؟

شیما 1390/01/29 ساعت 22:10

خوبی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

روزهات همه ملس

کشتی ما رو با این موهات اقای مو قشنگ
اینم گوشیه استفاده میکنیو باهاش ور میری؟
اه اه اه
از تو بعیده
************************
وبلاگمو آپ کردم
بدو بیا ببین مزخرفات تو بهتره یا مزخرفات من
منتظرتم
حتما بگی ها مال تو بهتره یا مال من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد