یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

سال نو ، شروعی دوباره!

 

سال نو مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!سلامی به گرمی بوی جورابی که مرده را از قبر فراری میدهد! سال نو شما مبارک باشه امیدوارم سلامت باشید و تندرست چرا که هیچ چیز بهتر از سلامتی نیست و اینو هر آدمی میدونه ; من اصولاً اندکی ( یکم بیشتر ) انسان مادی و پول دوستی هستم اما این چند وقت که حال مادرم یکم بد شد و الان هم در بیمارستان بستریه تا بعد از سیزدهم که دکترا از سفرهای خارجه شون و از حال و حولشون و بعضی از زحمت کشاشون هم از سفرهای کاری و درمانی شون بیان، و عمل جراحی بروی مغز رو انجام بدن. بگذریم... چه خبر؟ عیدی میدی جمع کردین؟ اینجانب به شخصه با اینکه سن پرفوسور بالتازار رو دارم طی یک حرکت انقلابی سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگی اقتصادی مبلغ پنجاه هزار و پانصد تومان و ده ریال و دوقققران عیدی گرفتم که از همین جا تقدیم میکنمش به داغ دیدگان حوادث اخیر ژاپن ... خیلی بدشانسی آوردن! بیچاره ها کلی درب و داغون شدن... البته اون ژاپنی که من میشناسم، حتی اگه همزمان آنش سوزی و جنگ و رعد و برق و بلایای آسمانی هم بیاد روش بازم با نظم و قوی و پیشرفتس و میتونه گلیم خودش رو از آب بیرون بکشه همون طور که از جنگ جهانی دوم به بعد اینقدر پیشرفت کرده! کلاً خودم که کشته مرده ی تفسیرهای سیاسی روز خودم هستم شما چطور؟؟؟ از پیام های مسخره رهبران جهان بگیر تا برنامه های نوروزی شبکه های ایران که فیلم سه ساعته رو نیم ساعت میکنه تا لهجه زاقارت باراک اوباما در حین گفتن جمله عید شما مبارک، همه و همه با دو صد درود و سلام فراوان و بوس و ماچ و موچ و تفمالی و "سال خوبی داشته باشین" تقدیم شما باد. از اینکه نوشته م اینقدر طولانی شد اصلاً هم عذرخواهی نمی کنم تازه میخواستم بیشتر بنویسم شما هم مجبور نیستید چرندیات منو بخونید ( کی خوند؟؟؟ ) برید ببینم چیکار میکنید با اومدن من! میدونم که از خوشی در پوست خود منفجرید!!! بیاید یه ماچ دسته جمعی بکنم همتونو : ممممممووووچچ آخیش...

 

پانوشت یک : سلام من اومدم!

پانوشت دو : امیدوارم عمل مادرم زودتر انجام بشه و حالش خوب بشه.

پانوشت سه : لباس جدیدام مبارکم باشه چشم حسودا زارت بشه ....

پانوشت چهار : دیگه حرف مزخرفی ندارم که بزنم.

شایعه : این نوشته ممکن است تا شب چنج بشود!



نظرات 6 + ارسال نظر
عسل 1390/01/10 ساعت 01:34 http://silence-love.blogsky.com

سلام بازگشت پیروزمندانه شوما رو تربیک عرض میکنم
امیدوارم دیگه نری
واسه مامانی دعا میکم ایشالا زودی خوب شن
راستی منو تو جمع نبوس بوس من باید جدا باشه دسته جمعی خوشم نمیاد
چرت نوشتتو تا آخر خوندم دیگه نگو کی میخونه

SNIPeR 1390/01/10 ساعت 03:52 http://esnayper.blogsky.com

ایشالا حالشون خوب شه ...

به به به! داش حسین!
سال نوت مبارک عزیز
کجا بودی مرد؟!
حالا کارت دارم من!
امیدوارم همیشه باشی.محکم و استوار و جنگنده هم باشی
من آدرس وبلاگ جدیدمو واست گذاشتم.برای آزادی دیگه تعطیل شد.لطفا آدرس این وبلاگو به جای اون بذار.اسمشم نقطه ویرگول.
خیلی مخلصیم.یه سر به ما بزن تو نقطه ویرگول.لینکت می کنم اونجا

سلام حسین جان. امیدوار هرچه زودتر مادر محترمت حالش خوب بشه. سال خوشی رو برای خودت و خونواده ی گرامیت آرزومندم

باران 1390/01/16 ساعت 12:32 http://the-rain.blogsky.com

خوش برگشتی داداش حسین با نوشته های مخصوص خودت ;)

سلام
اول امیدوارم مادرت زودتر خوب بشه
دوم امیدوارم امسال از پارسال پرکارتر بشی غیبت نزنه و زود زود آپ کنی
سوم آخ که چه دلم تنگ شده بود واسه ادبیات مخصوص تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد