یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

روزنوشت در شب !

سلام!

 

ساعت ده دقیقه به ده - یک دو سه آزمایش میشه...

اول از همه جا داره سلامتی اینجانب رو تبریک و تهنیت به خودم ! عرض کنم و جستن این جانب از مهلکه ی بس عظیم  ِ سرماخوردگی رو گرامی بدارم. این که چرا من باید زنده باشم هنوز در دست بررسیه ولی خب از اونجایی که بشریت به مزخرفات من توی این وبلاگ نیاز داره به همین جهت در هر پست اهمیت مطالب خطیر خودم رو متذکر میشم.


کریسمس همه تون مبارک چه هموطنان مسیحی چه بقیه مبارک باشه و امیدوارم که سال میلادی جدید با تکنولوژی های جدید و مکاشفات جدیدی همراه باشه. سال دوهزار و یازده اصلاً لرزه به تن آدم میندازه از بابت تلفظش و اینکه یاد فیلم های رباتی و آدم آهنی ای و این که مثلاً سال 2066 چه اتفاقی قراره بیفته؟ بشر به چه سمتی میره ... البت که با زیاد شدن امکانات بسیاری از مسائل بشر حل میشه ولی خب تکنولوژی و امکانات دردسر ها و خطراتی رو هم داره.


حالا که بحث درباره ی 2011 هستش بزارید یه چیز درباره ی سال بعدش بگم ; این که قراره به پیش بینی نوستراداموس ( یکی از پیشگویان مشهور ) خدابیامرز یا خدانیامرز، سال 2012 زمین دچار حملات قلبی ! عروقی شدیدی بشه و به اصطلاح خودمون بترکه، درحد یه شایعه ی تاریخی بزرگه! ( اصل مقاله ). قبل از سال 2000 میلادی یعنی سال 1999 هم همین شایعات رو درباره ی سال بعدش میگفتن که قراره به اصطلاح آخر الزمان بشه ولی همش آبدوغ خیاری بیش نبوده و نیس!


خب حالا کاری نداریم ما وبلاگ مزخرف خودمان رو مینویسیم تا آن روز بالاخره یه خاکی تو سرمون میکنیم. اما از الان بهتون بگم که منتظر مطلب من در تاریخ 01/01/2012 باشید تا مشت محکمی بر دهان شایعه پراکنان و خرافه پرستان بزنم که سه دوری دور خودشون اسنو برد برن!


خب این مثلاً روزنوشت قرار بود باشه اما در همین حد اکتفا میکنم که امروز هیچ خبر خاصی نبود! یکم بعدازظهر خوابیدم که چیزی جز کسلیت در من بوجود نیاورد. تا آخر شب هم هیچ اتفاق مهمی نخواهد افتاد جز اینکه همش توی آسانسور منتظر صدای پاره شدن طنابش باشم تا منو با خودش تا پارکینگ همراهی و سپس به صورت یک تکه آهن قراضه مچاله کنه ! ( عجب تعبیری بود بس لطیف ! )


 پانوشت یک : کریسمس مبارک Merry Christmas

 پانوشت دو : یه دعوتنامه ی بالاترین خواستیما !

 پانوشت سه : حتماً Internet Download Accelerator رو دانلود و استفاده کنید!

 پانوشت چهار : سال 2012 هیچ اتفاقی نمیفته آقاجان بیخود نترسین!

 پانوشت پنج : از اینکه کل مطلبم رو توی ورد نوشتم حسی بس مزخرف دارم!

 پانوشت شش: آخرین روزنوشت 2010 رو در یکی از همین روزا مینویسم بس پُرملات!

 پانوشت هفت : هزاران دلیل وجود داره که گوگل کروم نسبت به فایرفاکس برتره !

 پانوشت هشت : یعنی 12 و 14 همین ماه از پسش برمیام ؟؟؟؟؟؟؟

 پانوشت نه : چقدر تو پانوشت ها از ! استفاده کردمااااا !

 پانوشت ده : با یارانه ها چه میکنید؟

 پانوشت یازده : اوه اوه چقدر پانوشت !


نظرات 7 + ارسال نظر
آپلودفا 1389/10/05 ساعت 21:56 http://uploadfa.net

آپلود فارسی
آپلود نا محدود فایل
آپلود فایل،عکس،فایل زیپ،آهنگ،فایل پی دی اف و.......
آپلود همزمان 15 فایل
آپلود با لینک مستقیم
آپلود همزمان 30گیگا بایت
آپلود فایل ها:JPEG, .JPG, .GIF, .PNG, .ICO, .BMP, .ZIP, .RAR, .MP3, .MP4, .WMA, .WMV, .JS, .TXT, .CSS, .XML, .PDF, .AVI, .3GP,.SWF
و....
مکانی مناسب برای به اشترک گذاری فایل های شما
به ما سر بزنید
www.uploadfa.net

SNIPeR 1389/10/06 ساعت 02:46 http://esnayper.blogsky.com/

بعله !
ما نیز به این پیش بینی اعتقاد نداریم ...

احسنتم!

[ بدون نام ] 1389/10/06 ساعت 21:41

اول اومدم آخرو نگاه کردم مطمئن شم پانوشت داری یا نه بعد با خیال راحت خوندمش
الان اسممو نمیگم میخوام ببینم خودت میشناسی یا نه

مرسی نه والا من آلزایمرم اود کرده !

نظر خاصی ندارم فقط دوس داشتی
haarp ro bebin

مرسی واقعاً‌!

حالا که فک میکنم میبینم یه نظر یادم اومد
منم عادت دارم پی نوشتم بیشتر از خوده مطلبم میشه

عسل 1389/10/08 ساعت 16:31 http://silence-love.blogsky.com

واقعا منو نشناختی؟ ازت قطع امید کردم

خب اسم نذاری از کجا بشناسمت؟!

http://hofop.blogsky.com 1389/10/15 ساعت 16:19

خو فک کن تمام روزای من مث امروز یو میباشد فِکککککک کُکُکُکُن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد