یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

نمیدونم چه عنوانی بزارم والا !؟

سلام ! 


امیدوارم که حال همه ی شما دوستان ; وبلاگ نویسان، چـَتـــِــرهای گرامی، سرچ کننده های محترم، وقت گذران های علاف، مد لباس شب بینان عزیز، طرفداران پروپا قرص سایت های اونجوری و تقریباً همه ی کسانی که در اینترنت مشغول به گشت و گذار هستن خوب و خوش باشه و روزهای خوبی رو تا به این لحظه که دارین وبم رو میخونین سپری کرده باشین ; البته فقط تا به این لحظه ; چون بعد از خوندن نوشته ی مزخرف و بی سر و ته اینجانب یکم دچار مغز مردگی یا بی حوصلگی خواهید شد!


اصولاً با این که ظرفیت ِ محور ِ تاکسی ها در سطح کل کشور چهار نفره امــا باز هم راننده تاکسی های محترم و عده ی بسیار انگشت شماری نامحترم، اقدام به " تا خـِرتــــِلـــاق مسافر زدن " میکنن و مرحمت فرموده پنج نفر رو زور چپون میکنن توی ماشین ! ... بعد میگن چرا عصبانی میشی!  )-:< البته عصبانیت من بی مورده آخه چی توی جامعه رعایت میشه که حالا این یکی به نحو درستش بخواد انجام بشه؟


دیشب سر یه حساب سر انگشتی به این نتیجه رسیدم که اگر بخوام یه زندگی مرفح تک نفره بهمراه خونه و ماشین داشته باشم بهمراه وسایل خانه و خرت و پرت و خارت و پارت های اضافی چیزی در حدود شصت میلیون تومن میشه که بی زحمت بدید که عجله دارم زودتر برم سر زندگی بسیار پر بارم که تقریباً همین چرت نوشته های مزخرفم در این وبلاگ هم شاملش میشه !  (-:



داشتم یه فیلمی از یک شبکه ای ! میدیدم که مثلاً برای خانواده بود، دختر و پسره داشتن تنفس مصنوعی میدادن به هم دیگه حالا به جهنم، کم مونده بود دیگه ... ببین دهن مارو به گفتن چه چیزای مبتذلی باز میکنن! ولی دکل فیلمی بود بس به جا و هیجان انگیز و من نیز بسیار استفاده بردم ... 



اتفاقی زدم روی موج رادیو جوان ; حالم بهم خورد ... اَه اَه ... چه شوخی های لوس بی مزه ی یخمکی میکردن اصلاً هم جوانانه نبود خودشون فکر می کردن که خیلی الان دارن به ملت حال میدن با این شوخی های مزخرف و لحن صحبتِ مثلاً باحال ... راستی یه دوست خیلی باحال دارم که عکاس حرفه ایه و عکسای باحال میگیره و براش وبلاگ ساختم اگه خواستین برین توی وبش اینم آدرسشه: مصطفی نوده


خب دیگه فعلاً حرف اضافه ی دیگه ای ندارم که بگم و اینه که فعلاً برین به سلامت و آرزوی بهترین ها رو براتون دارم! 




نظرات 16 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/09/11 ساعت 21:49

سلام. واقعا درست میگید و حقیقته تلخیه اما در ناامیدی بسی امید است .

بلی !

اصلا آپ هات بدون ِ " پ ن " حال نمیده !

بازم تو همه رو به کیش خود پنداریدی ؟(!)

عزیزم بچه ها رو که مسافر حساب نمیکنن ! واسه همین وقتی تو سوار ماشین میشی ، طرف 5 تا میزنه !

60 میلیون !!!!! من با 40 میلیون !! بدو بیا اینور بازار !!

خاک تو سرت کنم با این فیلم های مستهجنی که نیگاه میکنی !!

وای ! از این رادیو جوان نگو که آبرو هرچی جوونه برده ! دلشون خوشه با هم راحت حرف میزنن !

به اون وب هم رفتم ! بسی حال نکردم ! گرگان ِ خودمون قشنگتره

زیاد کار دوستت خوب نیس.

الی 1389/09/11 ساعت 23:13 http://jijibaghuli.blogsky.com/

خوشم میاد دقیقا از ۴۷ تا موضوع تو یه پست صحبت میکنی
وااااااااای خدا این برنامه های رادیو حال آدمو بهم میزنه.مخصوصا وقتی مجریا با همدیگه گپ میزنن و از همدیگه تعریفم میکنن!

آره !

هیس 1389/09/11 ساعت 23:28 http://l-liss.blogsky.com

سلام

سلام

خوب حساب کردی ها !‌
جون خودم با شصت ملیون نمیشه اینهمه کار کرد .
حالا عجله برای چی ؟ عجله کار شیطونه

درکل گفتم ، حالا بده که میخوام برم کار دارم !؟

fReD 1389/09/12 ساعت 00:34

واقعاً چی رعایت میشه ؟

نمیدونم والا فهمیدی به منم بگو !

باران 1389/09/12 ساعت 01:11 http://the-rain.blogsky.com

من که فقط ختدیدم...دمت گرم
پی نوشتات خداوند میباشند...محروممون نکن...

مرسی از لطفت ، نه بابا زیادم جالب نیستن ولی چشم مینویسم.

من هر چی تلاش کردم سر و ته این نوشته رو نتونشتم بهم وصل کنم
بالاخره خب
یه پسته و قابل احترام
فقط یه چیزی در مورد همون رادیو جوون
این که میگین کلی میخوان جوون بازی در بیارن چاره ای ندارن خب
تحت فشار های شدید علیرغم میل باطنیشون میخوان یه خورده به این ملت با این جووناش حال بدن خب
از این بیشتر هم ازشون انتظار نمیره
همین هم خیلی براش زحمت کشیدن
ولی ..
به هر حال
صدا و سیمای ضرغامی سبک خودشو داره و کلاس کاری منحصر بفرد

صد در صد !

شایان 1389/09/12 ساعت 10:28 http://avrilfan.blogfa.com

چیشون حال بهم زن نیست که بخای به این یدونه گیر بدی
فک کنم از لحاظ نگارشی غلط بود

بله!

فریاد سکوت 1389/09/12 ساعت 11:51

حسین پانوشتت کو؟؟
ببین خودت یه کاری میکنی بزنمت بعد میگن کودک آزاری و از این حرفا ...
اونا داشتن مثلا تنفس مصنوعی دهان به دهان میدادند تو باید چشاتو میبستی پسرم نگاه نکن اینا رو جیزه بده
عنوان هم که نباید داشته باشی از هر دری سخنی گفتی
راستی به مصطفی سلام برسون
من پیر شدم آخر این مشخصا مرا به خاطر بسپار وبت کار نکرد

مشکل از وب من نیس عزیزم کل بلاگ اسکای اونجوری میشه بعضی موقع ها !

http://hofop.blogsky.com 1389/09/12 ساعت 17:37

حالا BRTنرفتی ببینی چ خبره؟؟
به قول شاهین *نجفی حاجی طمع نکن طمع بده.حصیر....اینام هستاااااا!

ها !؟

عسل 1389/09/12 ساعت 22:42

در مورد اون ۶۰تا که گفتی مطمئنی؟؟
هرچی فک میکنم نمی دونم چطور حساب کردی که شده ۶۰تا
جات خالی دیروز یه کادیلاک دیدم یارو هی گفت بپر بالا گفتم جون تو حسین نیست اصلا نمیشه

اه حیف شد ... اصلاً غلط کرده گفته بپر بالا !


آقا ، آقای محترم با شما هستم کمی به فک عالی استراحت بدید بد نیست ااااااا
حرفای اصلیتو برای ما بزن نه حرفای اضاف هات را
با تشکر
فضول یه کمی هم کنجکاو

میتوانی نخوانی فضول خان !

همه چی بوی عاریه گرفته رفیق/
راستی سلام/

سلام عزیزم افتخار دادی

[ بدون نام ] 1389/09/14 ساعت 03:07

یه ملیون بده من راضیم

چشم امر ِ دیگه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد