یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

فین فین نوشت !


فییییین... انقدر سرما خوردم که سه تا جعبه دسمال کاغذی تموم کردم و صدامم عین پدربزرگ اردک ها شده ... فین ... برم شلغم بخورم ... فین ... پلتقار پرتقال بخورم ... فین ... حموم ... ( دماغم قرمز شده از بس چلوندمش ) ...

نظرات 13 + ارسال نظر

مواظب باش عین ما شمالی ها دماغت گنده نشه!
شمالی ها زیاد سرما می خورن و طبعا دماغشونو زیاد می کشن و در نتیجه بزرگ میشه

ا چه جالب به دلیلش زیاد فکر نکرده بودم!

شلغمو ولش
پاشو برو یه دوش اساسی بگیر
خودتو تنبل نکن با یه سرماخوردگی ساده
جوون
جوون باش
**********************
مرسی که اومده بودی
هر چند دلت پکیده بود

حتماً ، قربانت

[ بدون نام ] 1389/08/26 ساعت 23:14

سلاااااااااااااااااام بر عزیز ِ دلم ! خوشجیل ِ موشجیل ِ خودم

تو زنده ای هنوز ؟

خوب میشی عسیسم ! دو تا پرتغال بنداز تو گلو تا حالت سرجاش بیاد


پ ن : کشته فیگورتم تو این عکست !

!

سلاااااااااااااااااام بر عزیز ِ دلم ! خوشجیل ِ موشجیل ِ خودم

تو زنده ای هنوز ؟

خوب میشی عسیسم ! دو تا پرتغال بنداز تو گلو تا حالت سرجاش بیاد


پ ن : کشته فیگورتم تو این عکست !

من که زندم تو مردی با اون وبلاگ در پیتت ...

نه شوخی کردم واقعا‌ً دلم برات تنگ شده بود سر بزن بهم...

شیما 1389/08/26 ساعت 23:17

الهیییییییییییییییییییییییییییی...
امیدوارم زودتر خوب بشی

وای مرسی ، حتماً خوب میشم !

آلفا 1389/08/27 ساعت 09:26 http://blackpupil.blogsky.com/

واااای.. یعنی به شدددددت درکت می‌کنم.. من از این حالت متنفرررررم!! همیشه هم این جور وقتا میفهمم دستمال کاغذیمون تموم شده! اما حموم می‌چسبه..
امیدوارم زودتر حالت خوب بشه پدربزرگ اردکا!! (خیلی با این تیکه خندیدم !)

راستی توی این عکس فقط یه ژست ساده گرفتی یا داری به بالا اشاره میکنی؟! نکنه فراماسونری؟!!

خودمم نمیدونم چه ژستی گرفتم ولی توی عکسا عادی وای نمیستم که عین عکس سه در چهار پرسنلی بیفتم !

عسل 1389/08/27 ساعت 11:33 http://silence-love.blogsky.com/

الااااااااااااااهییییییییییییییییییی بچم سرما خورده؟؟!!!!
مگه هیچی نبود بخوری ؟
آب شلغم خیلی خوبه اونم بخور

حتماً

eli 1389/08/27 ساعت 13:15 http://jijibaghuli.blogsky.com/

چته هی فین فین میکنی آب دماغت ریخت رو لپ تاپم
من یه پیشنهاد: چون دستمال استفاده ی زیادش اطراف دماغتو زخم میکنه بیشتر از پنبه استفاده کن .

خب چی شد مگه حالا خسیس ! یه لپ تاپ فزرتی داریاا

راس میگی الان میرم پنبه بیارم ...

عسل 1389/08/27 ساعت 22:06

بابا دیزاینر ای حرفه ای
ای حسین با ذهن خطرناک

عجباااا عنوانو خیلی وقته که عوض کردم باز میگه خطرناک ! P-:

آه خلق خدا گرفتتت.

عجب !

http://hofop.blogsky.com 1389/08/29 ساعت 19:10

حالا یه همچین آدمی باشه در گوشت فین فین کنِ اینقد ستمه!

ولی باید بهش حق داد !

عالیجناب بهترن الحمدالله ؟

بهتریم ... مَــمَــنانیم !


+++

حالا عالیجناب با من بودی !؟

قهوه تلخ 1389/09/02 ساعت 18:50

از بس فین فین کردی منم سرما خوردم..این پستت ویروسی می باشد

آره ... باید رمز میزاشتم روش !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد