یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

عاجز شدن از چرت نویسی!

یکی دو روزه که میخوام مطلب جدید بنویسم ولی نمیدونم چرا آپم نمیاد، یعنی نوشتنم نمیاد و نمیدونم از کجا بنویسم! ... مطلب چرت و پرت مرتبطی هم به ذهنم نمیاد ... اصلاً بعضی وقتها هزاران مطلب اینور و اونور میخونی و شونصد تا سوژه پیدا می کنی ولی بعداً یادت میره و میخوای تو وبلاگ مطلب بنویسی خیلی سخته برات ... یکم فکر میکنم ببینم این همه چرت و پرت رو چجوری نوشتم قبلاً و اینکه اکثراً هم طول و دراز بودن؟ میخوام مختصری ادبی بنویسم و از این سبک روزمره و یکنواخت خنک بیام بیرون و از این جمله ادبی ها و پیچیده هایی بنویسم که هیچکس نمیفهمه چیه و همه فکر کنن باحاله و بگن چقدر جمله قشنگی بود! 


پانوشت یک : میخوام سبک نوشتنمو عوض کنم...

پانوشت دو : چی میخواستم بگم ؟ آ ... یادم رفت اه ...

نظرات 3 + ارسال نظر
عسل 1389/08/07 ساعت 18:05 http://silence-love.blogsky.com/

ولی من حسین چرت نویس دوس دارم

!

شیما 1389/08/07 ساعت 22:15

ولی تورو با این سبک همه شناختیم و پذیرفتیم....ولی هر جور تو راحتی و دوست داری منم همون جوری دوست دارم ،خطرناک جون

هیس 1389/08/08 ساعت 15:58 http://l-liss.blogsky.com

ها؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد