یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

می خوام برم کلاس

سلام .چطور مطورید؟  خوش میگذره دیگه ایشالا ؟ بوی ماه مهر مستتون کرده؟ 

فک کنم همه انگشتاتونو آماده کردین بکنین تو چشم ! بابا من یه چیزی گفتم که هر روز آپ میکنم شما چرا باور کردین ؟!  مگه منو بیکار دیدین؟ 

صبح خروس خون میزنم بیرون تا بوق سگ بیرونم ولی  شما هر روز بیاین سر بزنین شاید آپیده بودم  

میدونم چرندیاتم به پای چرندیات حسین نمیرسه ولی میخوام ازش درخواست کنم واسم کلاس چرت نویسی بذاره  که متنی بس چرت از خودمان در کنیم 

 

 

پ ن ۱:تو شهر ما بوی مهر با بوی تیر فرقی نداره هوا هنوز گرمه مثل جهنم 

پ ن ۲: مگه سگ بوق داره ؟

نظرات 5 + ارسال نظر

وبلاگ خیلی باحالی داری یا دارین! حال کردم! به دلم نشست! به منم سر بزن! خوشحال میشم

لطف داری

reza 1389/07/15 ساعت 15:19 http://picr.blogfa.com

سلام
We also from morning to night of June we

شایان 1389/07/15 ساعت 19:29

میخای من برات کلاس چرت نویسی بزارم من کتابو جزوه هم میدمممممممممممممممممممممم
یه کاری کن پایین بلاگ اسکای نوشته حذف وبلاگ یا یه چی تو همون مایه ها اونو بزن بهت شکلات میده

نه نداره شاید مخصوص وبلاگ تو گذاشته من با شکلات گول نمیخورم

RaSo0l 1389/07/16 ساعت 05:23 http://1man.blogsky.com

ایوا استعدادش رو داری فقط یه مربی مثل ِ حسین میخوای

پشیمون شدم آخه حسین دستمزدش بالاست

مرتضی 1389/07/16 ساعت 18:36

سلامی به زیبایی شکوفه های سیب بسیار ساده وروان نوشتید موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد