یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

شورش در دانشکده

سلام چطورید یا بهترید؟  دیدید گفتم هر روز میام البته الان کمی از روز گذشته و بیشتر شبیه شبه ولی خوب اومدم دیگه  

جاتون خالی ۱ستاره به پرونده ام تو دانشگاه اضافه شد  

دیروز رفتم سایت دانشکده دیدم به به چه خبره ما مثلا امتحان داریم ولی سیستوم سالم لا موجود . با چن تن از دوستان رفتیم سراغ مسئول سایت گفتیم امتحان داریم این کامپیوترا که داغونن گفت همینه که هست (البته نا با این الفاظ) .این گونه شد که من سیلی از جمعیت را یکراست ریختم تو اتاق ریئس دانشکده و دعوا شروع شد اون به اصطلاح دکتر داد بزن من داد بزن 

کم مونده بود یقه که نه ولی یخه ی همو بگیریم که بچه ها نذاشتن و یه عده میگفتن ممکن بود اسلام به خطر بیفته واسه همین جلومو گرفتن ولی  شورش همانا و اومدن چنتا سیستوم نو تو سایت ۳ ساعت بعد از دعوا همانا ! جذبه ی آبجیتونو حال میکنین؟؟؟! 

 

 

پ ن ۱: رییس دانشکده تمام مشخصات بنده رو از یک مارمولک گرفته  

پ ن ۲: همه چیز با زور بدست میاد  

پ ن ۳: بد آموزی دارم براتون شدیییییییییییییییییید 

پ ن ۴ : ۱ستاره دیگه بگیرم زارت میشم 

پ ن ۵: دیگه خودم هر چنتا بخوام پا نوشت مینویسم حسین

 

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام عزیزم..
خواهش می کنم..
ای بابا عجب ادمی بوده هااااااااااا..از این ادم های خود شیرین
همه جا هست..
فدای تو.
فعلا.

چاکر آبجی

RaSo0l 1389/07/13 ساعت 13:58 http://1man.blogsky.com

ووی ! عسل تو اینجا چیکار میکنی
تو که فعالی بیا وب من رو هم آپ کن منم برم درس بخونم
یا حسین میر عسل !
عسل حمایتت میکنیم !
نه 1 استار نه 2 استار ! آسمان را خواهیم گرفت !

سفارشات جزئی و کلی پذیرفته میشود

شایان 1389/07/13 ساعت 19:55

ایول تو هم باحالی خوشم اومد
هر چند زیاد باحال نیستی

ایراد از گیرندست شایان

شایان 1389/07/14 ساعت 20:13 http://avrilfan.blogfa.com

زارتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت شدم

اشکال نداره پیش میاد

دمت گرم آبجی!!!!
فکر نمی کردم هنوز هم شیر زن زنان توی دانشگاه ها فعالیت کنند!!!

چاکر داداش! ما هنوز سنگر بانیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد