یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

اومدم مهمونی

اسلام و علیک یا ایهاالوب! 

تعجب نکنین حسین زحمت کشید واسه من اکانت درس کرد که وقتی نیست من وبشو آپ کنم ولی خودش از من زرنگ تر بود زودتر آپید 

اینجانب عسل تصمیمی گرفتم از نوع صغری کبری !  که حتما هر روز اینجا پست بذارم .(نخند حسین جدی میگم) 

خوب دیگه برم مخشامو بنویسم  یه نی نی گولو داشتیم تو فامیل به مشق میگقت مخش! 

 

 

 

پ ن ۱: تصمیم کبری یا صغری زیاد فرق نداره مهم نفس عمله. 

پ ن۲: اصولاْ و فروعاْ همش ادای حسین رو در میارم چون عقشم میکشه

نظرات 4 + ارسال نظر

سلااااااااااام
سلااااااااااام
خیلی جالب بود...
دست عسل خاتوم درد نکنه که به داد وبلا
رسید....
منتظرتونم با حضور شبزتون خوشحالم کنین

شایان 1389/07/12 ساعت 09:32 http://avrilfan.blogfa.com

سلام من حسینو میخامممممممممممم
تو دیگه کی هستی بابا

مرسی از استقبال گرمت ولی از این بیدا نیستم که با این بادا بلرزم

شایان 1389/07/12 ساعت 09:35

جان من ول له اپ ماپو بیخیال

جون تو اصلاْ راه نداره!

سامان 1389/07/12 ساعت 20:27

یا نعمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد