یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

اصولاً یک غذای خوب!

امروز رفتم خونه داداشم، زن داداشم برام سیب زمینی سرخ کرده ای درست کرد که نزدیک بود انگشتای دستم که هیچ انگشتای پامم باهاش بخورم !!!!!  سس قرمز هم با اینکه جوش میزنم ولی خوردم و خلاصه خیلی مزه داد جاتون خالی دیگه نمیگم تا دهنتون آب نیفته وبلاگ منو خیس کنین که حوصله تمیز کردنشو ندارم... راستی امروز اتاقمم تمیز کردم ( الان میگن بالاخره یه کار مفیدی انجام داد! ) و دستمال کشیدم. اصولاً وجود یک کدبانوی خوب توی خونه بسیار چیز خوبی است. من خیلی مادرمو دوس دارم، برام یَک خورشت ( نمیتونم بگم خورش ) کرفس درست کرد که باورکن بیهوش شدم از خوشمزگیش! البته میدونم بعضی ها خورشت کرفس دوس ندارن، منم دوس نداشتم ولی چند سالیه علاقه پیدا کردم، آخه به نوع درست کردنش هم بستگی داره و این که کودوم آشپز درست کنه. وای ولی سیب زمینی که امروز زدم بر بدن مبارکم ( تعریف از خود نباشه ) خیلی خوشمزه و خفنگ بود الان که دارم وبلاگمو بروز میکنم بازم دلم میخواد برم خونشون و هی سیب زمینی سرخیده بخورم. اصولاً و فروعاً انسان فقط سه چیز میخورد! چیز اول سیب زمینی است، دومیش هوا است و سومیش هم آب است! یک چیز چهارمی هم در مواقع بسیار کوبیده شده و از همه جا رانده میخورد که همتون میدونین... و آن چیزی نیست جز ضدحال! ولی چون درباره خوردنی های خوشمزه حرف میزنیم همون سه چیز کافی میباشد و بنده بهتر است بروم پی کار خودم و شما هم اینقدر گلوکز برای نوشته های من نسوزونید که سر و ته ندارد!



پانوشت یک : سیب زیمینیییی خوردماااا!

پانوشت دو : کچاپ، ماست، چیلی !

پانوشت سه : خورش نه خورشت! تتتتت

پانوشت چهار : عسل کجاس راستی ؟!

پانوشت پنج : بوووووووووووووووووووووووووس از لبات!

پانوشت شش : دلم برات تنگ میشه ولی خب برای خودت بهتره...



نظرات 1 + ارسال نظر
نفس 1389/07/04 ساعت 15:47 http://www.nafas-mmm.blogfa.com

والا پسر به این شکمویی تا حالا ندیدم!!!!

آف کورس من لاغرم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد