یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

جشن حنابندون داش سیا

سیییلام!


اول بزار تبریک و مبارک بادابادای عروسی داش سیا رو اعلام کنم، دوم اینکه هندونه هندونه امشب حنابندونه! و از اونجایی که بنده برادر گرامی ( تعریف از خود نباشه ) داماد می باشم باید برم خودم رو آماده کنم برای استحمام و تیپ زنی و چندتا حرکات موزون اینه که میام یه مینی مال یا بقول معروف یک پست یادداشت کوچیک از خودم در میکنم و میرم به کارام برسم. درضمن بنده امروز به عنوان برادر داماد نقش ایفا میکنم و فردا نیز هم به عنوان برادر داماد و هم به عنوان دیجی ( آدم قحطی بود؟‌ ) در مراسم بزن و بکوب نقش خطیر خود را زارت یعنی ایفا می کنم. تو گل بندریییی آره آره والا رو هم یادتون نره همش زمزمه کنید و اگر هم کسی دور و برتون نبود یک قر مفصل بدید و شاد باشید ...


خب ... میبینم که بچه مدرسه ای ها ناراحتن از اینکه مدرسه ها باز میشه! مام خودمون تجربه داشتیم و بقول این معلم ریاضی های خشک مزاج " ما خودمون هم پشت همین نیمکت ها نشستیم..." این دوره رو گذروندیم و الان هم از اینکه فصل سرما داره میاد خوشالم چون تابستون امسال که خیلی گرم و انفجاری بود و الان هوس یَک هوای سر برفی سفید شده همه جا رو کردم...


خب حالا بزار یکم شکلک های مرتبط با مناسبت امروز استفاده کنم و اینم بگم که ممکنه فردا نتونم پست کنم ( خب به درک ) و میدونم که شما ناراحت میشید از دستم ( نه بابا خوشالم میشیم) ...



   

   


نظرات 4 + ارسال نظر

سلام مدیریت محترم وبلاگ
ثبت رایگان وبلاگ شما در سامانه لینک
دهی و تبادل ترافیک زمزار
http://www.zamzar.info
درصورت تمایل وبلاگ خود را در لینک باکس هوشمند و اتوماتیک ما ثبت نماییداین لینک باکس که بتازگی طراحی شده بر مبنای تبادل ترافیک بین وبلاگ شما و لینک باکس عمل میکند یعنی به ازای هربار نمایش لینک باکس در وبلاگ شما ، لینک شما در صفحه اصلی و بین تمام وبلاگها نمایش داده میشود.این لینک باکس دارای چهار تم زیباست که میتوانید به دلخواه خود هر کدام که متناسب با رنگ بندی وبلاگتان است را انتخاب نمایید و در پنل مدیریت به قسمت ویرایش قالب رفته و کدها را در اخرین سطر قالب قرار دهید.این لینک باکس برای تمامی سرویسهای وبلاگ دهی بهینه شده است از جمله بلاگفا
راهنمای کامل لینک باکس از آدرس زیر قابل دریافت است
www.zamzar.info
با هم آمار وبلاگهایمان را افزایش دهیم
از فروشگاه ما نیز دیدن کنید
www.sepidarshop.ir

http://hofop.blogsky.com 1389/06/30 ساعت 00:02

مبارکِ

مرسی

خوش بگذره زیااااااااااد

مرسی

شایان 1389/06/30 ساعت 19:02

حالا اوووووووووووووووووووووووووووووووو اووووووووووووووووووووووووووووووووووووواووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو و و و و و و و و و نفسم بند اومد ا ا ا ا
تو گل بندری اره اره والا تو یه یوهوهوهو بقیشو بلد نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد