یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

ضدحال اساسی



گربه رو نتونستم نگه دارم ... یعنی نذاشت که نگهش دارم، اعصاب خیلی خورد و داغون بود بخاطر همین هم بود که چندروز دل و ماغ آپدیت کردنو نداشتم. شب اول نگهش داشتم ولی بعد مجبور شدم ببرمش خونه ی یکی از اقوام بزارمش، نمیدونی موقع ای که داشتم میزاشتمش توی جعبه و ببرمش چقدر ناله و میو میکرد. سرشو میمالید به پاهام و التماس میکرد که نبرمش، ولی من که دست خودم نبود مجبور شدم، یاد اون شبی که با بند کفشم بازی میکرد و پاهامو آورده بودم بالا و اونم همینجوری آویزون مونده بود بین هوا و زمین... ولش کن دیگه تا اطلاع ثانوی بیخیال بشم بهتره ...



پانوشت یک : آخه مگه چه اشکالی داره ؟؟؟

پانوشت دو : بیا دیگه راجع بهش حرف نزنیم...

پانوشت سه : پارک الغدیر هم عجب جاییست، کیفور شدیم بس!

نظرات 4 + ارسال نظر

پایانه آگهی شروع به کار کرد
متفاوت ترین وب سایت آگهی در ایران
افتتاح شد
www.adsterminal.com
با امکانات فوق العاده فقط برید ببینید

ایح ایح ایخ ضایع دلم برات سوخت

عسل 1389/06/21 ساعت 22:43 http://silence-love.blogsky.com/

الهی عسل بمیره برات
کاریش نمیشه کرد دیگه
بدی زندگی با جمع اینه حالا اگه مجردی میزیستیم از این مشکلات نداشتیم

patina 1389/06/24 ساعت 16:05 http://patina.blogsky.com

سلام نمیخوام داغ دلتو تازه کنما
ولی کی نذاشت نگهش داری؟!
بهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد