یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

بفرما حموم نمره!

سلام!


چه خبرا چیکار میکنید؟ شنیدم که دنیا به زارت (!) رفته ! از اون طرف سیل خفنگ پاکستان و زلزله توی ترکیه و زلزله تو گرگان و کلی بلاهای دیگه!  ... اگر بخوایم از دیدگاه بلاشناسی به این موضوع نگاه کنیم باید گفت بلا به دوررر ... خب میبینم که دوست عزیز وبلاگ نویسمون برگشته و وبلاگِ هر چند مزخرف اما قابل تحملش رو داره دوباره به روز میکنه .... از اینترنت خبر دیگه ای نیست به جز اینکه همش چشممون به اینه که ببینیم باقی وبلاگای رفقامون کی بروز میکنن وبلاگشون رو. آقا یه اتفاق خیلی خیلی بد و ضدحال افتاد ... این مطلبم رو یادتونه ؟ ( خط پنجم از پایین ) ... پنج شهریور هم گذشت و من بدون اینکه یادم باشه - از بس که ذهنم مشغوله - دیدن ِ اون اتفاق باحال رو از دست دادم و دیگه رفت تا هزار و چهارصد سال بعد! ، البته زیاد هم نارحت نشدم ولی درکل کاش میدیدم و برای اون هم جداگانه یک چرت نوشت اختصاص میدادم! ... خب یه چندروزی هستش که موهام رو جیل میزنم ( همون ژل ) و احساس خوبی دارم فقط وقتی داشتم ژل رو مصرف میکردم اون نوشته ی قرمز رنگی که پایینش نوشته بود رو ندیدم که نوشته بود: HARD ... اوه اوه ... چشمتون روز بد نبینه!خلاصه الان موهام رو دست بزنی خیلی سفت شده! ... البته امشب میخوام برم گرمابه و یک حمام نمره (!) و خوووووووووووووووووشک! . راستی چندتا آهنگ نامجو گوش کردم واقعاً ناامید شدم، این چه وضعه خوندنه بابا !؟ دیگه هر نعره و شعر نویی با یه آهنگ ساده که نشد هنری! ... البته هنر داره توش ولی اصلاً به نظرم جالب نیس، خود نامجو هم بچه بدی نیس، یه بار اومد به من گفت ژلتو بده بزنم منم گفتم بیخود! فکر کنم از اون موقع دیگه موهاشو بلند کرده و حالت Afro داده بهش عین این افریقایی-آمریکایی ها. سه شنبه هم باید برم کلاس هنوز کارمو انجام ندادم که باز برمیگرده به همون عریض بودن بنده! ... راستی میخوام یک جمله هنری بگم به سبک جدید ( از همینایی که مد شده! ) فکر نکنید من بلد نیستم، نظرتونو هم بگین...


جمله هنری-نوشت : تو دیروز یک آفتابه ی قرمز بودی و من با نگاه غضب آلودی که بهت کردم یک سیفون دسته دارِ توالت شدی و ما در فاضلاب غوطه وریم !


عجب-نوشت: عجب جمله ای نوشتم!

شایعه-نوشت: تبدیل شدن روزنوشتام به شب نوشت!

وای-نوشت: الان زلزله شونصد ریشتر میاد منو وبلاگمو مزخرفاتمو میترکونه!

تقلید نوشت : این جلمه چندتا اقتباس داشت، پانوشت ها رو هم از شیما تقلید کردم!


نظرات 21 + ارسال نظر
رزا 1389/06/06 ساعت 22:15

vaghean in jomle honarit binazir bod tane harchi shaer bod larzond jallal khalegh ,shegefta be in estedad

خودمم کشته مرده ی استعداد خدادادیم هستم !

bittersweet 1389/06/06 ساعت 22:17

بچه شیطون
خوشم میاد حال اینایی که چندتا کلمه مزخرف بی معنی مستهجن رو میذارن کنار هم تا بقیه بخونن الکی چهچه بگن می ی ی ی ی ی ی ی ی ی گیری

دقیقاْ همین کارو میخواستم بکنم!

RaSo0l 1389/06/06 ساعت 22:18 http://1man.blogsky.com

سلام بر یگانه شر و ور نویس دو عالم
آره اومدم ! میدونم حسابی ذوق مرگ شدی ! :دی :دی
یکم دیگه ریشترهای زلزله بیشتر میشد گرگانمون میپرید هوا و بدون یک من میشدی
قالب صفح اصلیت حرف نداره ! ( پر رو نشیا ! ) ولی این صفحه نظراتت رو عوض کن ! هی روی ذخیر مشخصات میزنم کار نمیکنه ! پدرم در میاد هر سری بخوام مشخصات رو وارد کنم اینجوری !
خواستی بگی مو داری مثلا ؟؟ تف هم میزدی واست کار همون جیل رو میکرد
کاملا با نظرت مبتنی بر صدای نامجو موافقم
کشته این جمله هنریتم !

moh3en 1389/06/06 ساعت 22:27 http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

شما قبلاْ نظر دادی اسپمر محترم !

ای بابا.........

ای آقا‌ !

شما در فاضلاب غوطه ور بودی و خودت خبر نداشتی!!!!

پاچیدم!

اون چیزی که ازم پرسیدی درسته. در ضمن این همه بلایا نشون میده که آخرالزمان نزدیکه.

تازه اول الزمانه !

سپیده 1389/06/06 ساعت 23:54 http://eternal11.blogfa.com

بروسلی رو که یکی دیگه پیشنهاد داده بود!

به به !‌

سلام ..اگر در مورد زلزله گرگان میخواهید بدانید به اینجا سری بزنید
ٌwww.90gorgan.blogfa.com

سلام، خیلی ممنون

سلام وقت بخیر بله زلزله اومد ولی مرکز کانون زلزله در سمنان بود.داداش حسین من برای خیلی از انجام کارهام وقت کم میارم همین که من در انتهای شب به دوستان سر میزنم از خودم خیلی هم راضیم چه برسه بخوام پستمو پشت سر هم عوض کنم

درکل خسته نباشید

RaSo0l 1389/06/07 ساعت 01:00 http://1man.blogsky.com

ِ ! سپیده ما اینجا چیکار میکنه ! چرا بازدید کننده دزدی میکنی !

پ ن : زود باش کوتلاسم رو بده !

بخدا من نبودم!


از کی تاحالا برای نظرات هم پانوشت میزان ؟

عسل 1389/06/07 ساعت 01:07 http://silence-love.blogsky.com/

حسین جان عزیزم این جمله هنری بود یا لگد؟
در مورد اون پدیده هم ناراحت نباش من ۱۴۰۰ سال دیگه یادت میارم برو ببین اصلا هم خوشم نمیاد به نامجو سلام برسونی این کارو نکن

نیمارو ول کردی نامجو رو چسبیدی

عسل 1389/06/07 ساعت 01:12 http://silence-love.blogsky.com/

حسین جان عزیزم این جمله هنری بود یا لگد؟
واسه جریان اون پدیده هم ناراحت نباش خودم ۱۴۰۰سال دیگه یادت میارم به نامجو هم اصلا سلام نرسون

یادداشت های سیاه هم خوبه!
حالا جدی جدی ذهنت خطرناکه؟؟
از کجا به این نتیجه رسیدی حالا؟؟


راستی... شما هم لینکیده شدی

نه بابا این صرفاً یک عنوان مزخرف است !

عسل 1389/06/07 ساعت 11:10 http://silence-love.blogsky.com/

سلام ذهن خطرناک
آپم بیا

به به ! اوووومدم!

۲۰۰۰ سال دیگه کلاس اول راهنمائی زنگ ادبیات :
حسین wideالدین در سال ۲۰۱۰ می زیسته او کاشف چرت نویسی شد او در سال های زندگی مطالب مزخرف خود را در جایی به نام ویبلاگ (چون دیگه اثارس از وبلاگ نیست اشتباه میگن) و با مشقت مینوشت او باید برای پست مطالب انگشتان خود را مرتبا بر روی یک وسیله به نام کیبورد میفشرد (زیرش خط بکش)
و از مهم ترین اشعار او میتوان به شعر عمیق( تو دیروز یک آفتابه ی قرمز بودی و من با نگاه غضب آلودی که بهت کردم یک سیفون دسته دارِ توالت شدی و ما در فاضلاب غوطه وریم !) نام برد که در بالای ساختمان اغلابلت (سازمان ملل الان) نوشته شده است



احسنت به این استعداد چرت نویسیت !

یه نظر باحال داده باشی همینه !

قهوه تلخ 1389/06/07 ساعت 18:53

من اگر قرار بود فیلمنامه نویس شم
تو طنز نویس شو
قالب مبارک!

چشم حتماً

مرسی

RaSo0l 1389/06/07 ساعت 19:47 http://1man.blogsky.com

آپ کن دیگه ! چرت و پرت نوشتن که اینهمه فکر کردن نمیخواد

ممنون از حمایتت !

http://hofop.blogsky.com 1389/06/07 ساعت 20:30

جمله هنریت قشنگ بود
استعداد داری

خواهش میکنم

شیما 1389/06/08 ساعت 01:53

حالا مثلا خیلی حال کردی با این bittersweet

حال کردم؟ منظورت چیه؟

شایان 1389/06/08 ساعت 18:29 http://avrilfan.blogfa.com

ما هم به پاس قدر دانی از این شعر زییا یک عکس برای این شعر اماده کردیم که در این ادرس ها هستند

http://aks98.com/images/3orhpl43h42tuc3tb8lj.jpg

http://aks98.com/images/o6sol1zpbj695s57dq.jpg

خیلی عالیه ممنونم ! از بقیه دوستان هم دعوت میکنیم تا این عکس رو تماشا کنن و لذت ببرن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد