یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

زمستون کجایی پس؟ پختم از گرما

سلام بر خودم اول و دوم هم بر خودم سومم شاید شما! 


اولاً جا داره که چندتا مطلب رو عرض بکنم خدمت شما. میبینیم که هوا نم نمکی داره خنک میشه و بادهایی که شب میزنه صدای پاییز رو داره توی گوشمون زمزمه میکنه ( از اولم تو گفتن جمله های شاعرانه بی استعداد بودم! ) و باز هم تابستان داره تموم میشه و پاییز میاد. یخورده که بچه تر بودم ( یعنی الانم که بچم ولی قبل ترا که بچه تر تر بودم) ازم اگه میپرسیدن کودوم فصلو دوس داری؟ من سریع میگفتم تابستون! خب دلیلش هم که واضحه ! چون مدرسه میرفتم دوس داشتم سریع تابستون بیاد و منم بپرم یا تو کوچه بازی کنم، یا سنم که بالاتر رفت بیام بیرون یه هوایی بخورم، یا اینکه پای کامپیوتر بشینم و باهاش ور برم و یا اینکه برم پی یللی و تللی ! ... اما الان که تابستون میاد وقتی هوای گرمشو و شلاق های وحشیانش روی بدنم و بازدم دهان داغش رو حس میکنم نظرم عوض شده ! درواقع شاید بچه تر که بودم زیاد تو فاز گرما و سرما نبودم و عین یه پلانکتون آبزی همینجوری میچرخیدم و اصلاً تو باغ هم نبودم! ... من تابستون رو دوست دارم ولی به شرط اینکه تو یه منطقه خوش آب و هوا باشم، نگین سریع شمالا ! چون شمال رفتم از شدت گرما و رطوبت داشتم آب پز میشدم. منظورم اینه که توی یک کشور اروپایی یا اروپای شمالی بودم. نه اینجا که هوا گرمه و از یه طرف دود و دم و از طرف دیگه هم بادهای گرم و مرطوب و تابش نود درجه خورشید بالای مغز آدم! ... الان انقدر دلم برای سرمای زمستون و خوردن کله پاچه ی صبح زمستونی و قدم زدن توی برف و دید زدن خانومایی که با پالتوهای زیبا میان بیرون و کافی میت بغل کامپیوتر و از این مسخره بازیا تنگ شده ... الان اگه چایی بخوری تازه فوت هم کرده باشی و سرد هم شده باشه، مغزت از شدت گرما میخواد خمیر بشه! ... انقدر هوس اینو کردم که زمستون بیاد و هوای سرد و سوزناک با برف سفیدی که همه جا رو پوشونده ( خداکنه ) و برفای آروم آروم که از آسمون میریزه زمین رو ببینم، و با پالتو و دستکش چرمیم برم بیرون و انقدر خودمو پوشونده باشم ولی بازم از شدت سرما نتونم رو به رو رو نگاه کنم! ... خلاصه ... فعلاً که تابستون هنوز پا بر جاست و بعدش پاییز که یخورده غمناکه و بعدش زمستونه باحال ... خدا کنه امسال انقدر برف و بارون و بوران و بند و بساط از آسمون بریزه که از خونه بیایم بیرون و وقتی بپریم وسط خیابون کف خیابون پر از برف باشه و کلی هم حال بده ... خب یه چند وقتیه که دوست خوبمون رسول جان رفته و نمیدونم چرا ولی هنوز نیومده امیدوارم هرجا باشه خوش باشه و زودتر هم بیاد که دلم برای نظرات مزخرفی که توی وبم میداد تنگ شده از یه طرف هم نمیخوام بیاد چون اگه بیاد ببینه که هنوز کارتون کوتلاس رو نخریدم حسابی قاطی میکنه D: ! عسل خانم هم که نظر دادن گفتن این قالب خوبه دیگه مارو بسی مشعوف کردن و ما الان در پوست خودمون مختصری نمیگنجیم ... روزا Roza هم که به جمع خوانندگان مطالب مزخرف من پیوسته هم بسیار دختر خوبیه فقط نمدونم چرا نمینویسه ! احساس میکنم استعداد خوبی توی نوشتن داشته باشه و میخوام تشویقش کنم. البته تو چیزای دیگه هم استعدا داره !!! ... خب بگذریم ... راستی دیگه از این به بعد میخوام جاهای دیگه که نظر میدم اسم خودمو ننویسم زیاد جالب نیس، اسم وبلاگمو مینویسم. از دوستانی هم که میان و مطالب مارو میخونن هم خواهش می کنم بیان و نظر بدن فکر نکنن ما نمیفهمیم! عزیزم پس این افراد آنلاین رو برای چی گذاشتم؟ گفتم که اگه مطلبمو کامل خوندی و نظر ندادی خری! 




پانوشت یک : تابستون قدیما خوب بود ... 

پانوشت دو : هوا داره کم کم سرد میشه!

پانوشت سه : من برف شدید میخوام

پانوشت چهار‌: زمستون کجایی؟

پانوشت پنج : کجایی زمستون؟


نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/06/05 ساعت 17:37

بچه بد

حداقل اسمتو مینوشتی خیلی مشکوک میزنی

من می خونم نظرم نمیدم زارتت بسوزهههههه

ایندفعه اسممو یادم نرفت

ای زاقارت

جدیداً بی ادبم شدی که ... ربطی به ADSL خریدنت داره که شاخ شدی؟

moh3en 1389/06/05 ساعت 18:56 http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

سلام دوست خوبم امیدوارم که در همه شئونات ارزشهای والای انسانی ائده آلهای زندگی آیندهات باشه موفق باشی

رزا 1389/06/05 ساعت 22:09

salllam ,didi alan khondam ,vaghen delam barf khasta albate bishtar gole barfi vase zadan be u,shokhi kardam jedan jaleb bod .

اصلا ربطی به ......... اون اقای نداره
شاخم بودم

خودت فهمیدی چی گفتی

اون شتر مرغ که تو تبلیغ سایتت میاد خیلی شبیه وبت ن اقای شما تدموزبی

معلوم نیست اصلاً سواد داری یا نه تازه شایان جان از تبلیغ دستگاه افزایش طول آلت که در وب شما میاد خیلی بهتره !

عسل 1389/06/06 ساعت 13:05 http://silence-love.blogsky.com/

سلام حسین گنگستر
برف میخوای خوب بخوا چرا پانوشتا رو خراب میکنی بد جنس
من چیکار کنم که اینجا چشممون به آسمون واسه یه قطره بارون خشک شد
برف اومد بریز تو گونی ها تو گونی واسم بفرست

سلام

چشم حتماً !

[ بدون نام ] 1389/06/06 ساعت 13:18

می گم که خیلی یه چیزیو ک..............ش میدی همون عنوانش بس بود بقیه اش اضافه س در ضمن حال این دون ژوان بدبختو نگیر اونجا دیدم برخلاف همه راستشو گفتی اومدم ببینم خودت جی نوشتی(من عاشق شخصیت بچه هه تو لباس جدید پادشاهم)

سلام... اصلش به همین کش دادنشه دیگه وگرنه بدرد نمیخوره ...

راجب دون ژوان هم بگم که شاید یه سری از متنش خوششون نیومد ولی الکی گفتن چقدر قشنگه و عالی بود و از این چیزا ولی من نظر خودمو گفتم و خوشحالم که حداقل تو ذهن خودم آزادم ...

وبلاگ خبری-تحلیلی اسکایپرSkyper از تاریخ ۱۰مهر ماه۱۳۸۹برابر ۲ اکتبر 2010 ، کار خود را شروع خواهد کرد.

پست ها:

پست نظر سنجی هفتگی(دیدگاه شما)،

جهان در هفته ای که گذشت،مرور رویدادهای مهم جهان در هفته ای که گذشت،

تقویم،مرور اتفاقات مهم تاریخی در هفته ی پیش رو،

تاریخ ایران و جهان،

جغرافیای ایران و جهان و مطالب علمی جغرافیا،

بررسی سیاست،سیاست روز،سیاست مداران بزرگ حال و گذشته...

بررسی جامعه ی ایران و دیگر کشورها،مشکلات و هنجارهای فرهنگی درست و غلط مردم کشورها...

بررسی ورزش ایران و جهان،مشکلات ورزش ایران،معرفی چهره های بزرگ ورزشی و...

مطالبی در مورد ادبیات ایران و جهان،آشنایی با چهره های ادبی دنیا و...

علم و فناوری،معرفی آخرین دستاوردهای دانشمندان جهان و...

دین،فرهنگ و هنر،بررسی ادیان الهی و غیر الهی،نگاهی به هنر در ایران و جهان و...

سینما،بررسی سینمای آمریکا و جهان،معرفی کارگردانان و تهیه کنندگان بزرگ سینمای جهان و...

کامپیوتر و سرگرمی های مجازی،معرفی نرم افزار و سخت افزار ،بازی های کامپیوتری،نمایشگاه های دیجیتال و...

چکامه،شعر های منتخب

کارتون،کاریکاتورهای منتخب

پاورقی،قرار دادن مطالب سودمند در چند قسمت

بزودی...
..................................................................
از حالا آماده ی تبادل لینک هستیم

خیلی با حال زمستون توصیف کردی
زمستوووووووووووووووووووووون میخوام

منم همینطور

RaSo0l 1389/06/06 ساعت 22:11 http://1man.blogsky.com

این کامنت فقط برای جلوگیری از خر بودن است

موتوشکر

RaSo0l 1389/06/07 ساعت 00:58 http://1man.blogsky.com

تازه الان اون یه تیکه ای که راجع به من بود رو دیدم !! چرا دفعه قبل ندیدمش ! نکنه تازه اضاف کردی !
زود باش کوتلاس رو بده ! زود باش !!! من به خاطر اون اومدم !

نه بابا اضافه ی چی ؟ از اول نوشته بودم. وای کوتلاس رو باید بخرم دیگه چشم حتماً

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد