یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

ماکارانی تو تعویض روغنی - یک روز به نوروز مانده !

سلام ! 

  

امروز روز نسبتاً خوبی بود. زندگی اینترنتی رو ادامه دادم و دیشب تا ساعت 2 که خونه ی عمم اینا مهمونی بودیم و خوش و بشی داشتیم و بعد هم که اومدیم با داش سیا دو سه دست PES09 زدیم و طبق معمول من ده بیستایی گل زدم بهش. تازه موقعی که دیگه همه میخواستیم بخوابیم من تو اتاق نشسته بودم داشتم با گوشی آخرین مشروح اخبار و آر اس اس سایت های سرگرمی و اینا رو می خوندم و لای پلکهام چوب کبریت گذاشته بودم (!) تا خوابم نبره ... بعدشم خوابیدم و صفحه ی سیاه تا صبح ، چون من معمولاً خواب نمی بینم مگر گهگداری ... شایدم می بینم ولی یادم میره چون این یه تز علمیه که میگه خواب دیدن با هربار خواب اتفاق میوفته ... حالا کاری نداریم. امروز کار مفیدم این بود که چندتا عکس که مصطفی ( پسر عمم ) ازم گرفته بود رو ویرایش کردم با فتوشاپ و خیلی باحال دراومد بزودی براتون میزارم تا ببینید ( نمیخوایم ببینیم ) و حالشو ببرید ... الان هم از کافی نت دارم مطلب پست می کنم. شام هم ماکارانی داریم ( وایییی به به ! ) بفرما شام ... امروز راستی با داش سیا ماشین رو بردیم کارواش و بعد هم تعویض روغنی و بعد هم بالانس و بعد هم جلوبندی و بعد هم صافکاری و بعد هم یاتاقان و بعد هم گیربکس و بعد هم اسقاطچی و بعد هم قبرستان ماشین ها ( هه از شماره سه به بعد رو دیگه چرت گفتم ... ) 

 امیدوارم فردا نوروز بسیار خوبی داشته باشید و سرشار از شادی و خوشحالی و صفا و صمیمیت و موفقیت برای خودتون و خونوادتون باشه و سال خوب و خوشی رو پیش رو داشته باشید.  

 

 

پانوشت یک : عمم اینا ! 

پانوشت دو : بسه دیگه چقدر گیم... 

پانوشت سه : یک معتاد آر اس اس ... 

پانوشت چهار : ایول مصطفی ! 

پانوشت پنج : ماکارانی با یه من روغن !!! 

پانوشت شش : ای آدم یاتاقان ... 

پانوشت هفت : فردا نوروزه ... فردا نوروزه ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد