یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

زورنوشت و ضربه ی مهلک !

سلام !  

  

امروز صبح که از خواب بیدار شدم یه حس خوبی داشتم چون دیشب زود خوابیده بودم ( تقریباً ) و صبح که بیدار شدم دیگه از خواب سیر شده بودم. امروز هیچ اتفاقی نیوفتاد که بخوام دربارش بگم. اصلاً این صفحه ی آبی بلاگ اسکای رو می بینم هرچی می خواستم بگم یادم میره ! نه شوخی کردم ... آخه چیزی ندارم که بگم ... حداقل امروز ! یکی از دوستام موبایل خریده . که مبارکش باشه موبایل باحالیه ...  امروز ~ رو دیدم ! خیلی عجیب بود ... هم اون از دیدن من شوکه شد و هم من از دیدنش اما اصلاً و ابداً ذره ای به روی خودم نیاوردم و نیاورد ! خیلی حس چرتی بود در کل ! ا خب من الان ینجا هستم و هنوزم زنده ام و هیچ اتفاقی برام نیوفتاده و هیچ عملی اعم از ترور و سوءقصد به جانم نشده ! 

 

 

پانوشت : اصلاً امروز زورنوشت روزنوشت نمی نوشتم سنگین تر بودم !   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد