یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

امتحان لغو شده

سلام ! 

 

امروز روز نسبتاً خوبی بود - البته هنوز تموم نشده و الان ساعت 8:40 شبه و من دارم این مزخرفات رو می نویسم- و هیچ دغدغه ی ذهنی جسمی نداشتم و روز پنجاه پنجاهی بود. قرار بود یه امتحان خفنگ بدم امـا بدلایلی که هنوز معلوم نیست ( هر کس میخواسته بفهمه مُرده) امتحان رو لغو کردم ... زارت ... این کلمه رو گفتم که یه نفس بگیرم. شاید مهم ترین اتفاقی که امروز برام افتاد این بود که به جای اینکه بشینم پای بازی های رایانه ای مهیج و توپ نشستم و اتاقمو اندکی مرتب ( همون بازار شام سابق ) کردم. خب این نکته مثبتش بود اما منفیش این بود که امتحانی رو که می تونستم امروز بدم رو لغو کردم و انداختم شونصد روز اونورتر که البته زیاد هم خوب نیست ... حالا بعداً درباره این موضوع حرف می زنیم چون الان فکر کنم دارم هذیون میگم. 

  

پانوشت یک : یعنی میشه تا آخر امشب هیچ اتفاقی نیوفته که امروز کوفتم بشه ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد